مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 04:202021-07-13اقتصادي

دریافت نشان ویژه تجاری، بازار مبل و مُنبت تویسرکان را سامان می دهد


مدیراداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تویسرکان گفت: دریافت نشان ویژه تجاری (برندسازی ) و شناسنامه دار کردن تولیدات حوزه صنایع مبل و منبت شهرستان تویسرکان، - ایسنا/همدان مدیراداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تویسرکان گفت: دریافت نشان ویژه تجاری (برندسازی ) و شناسنامه دار کردن تولیدات حوزه صنایع مبل و منبت شهرستان تویسرکان، نزدیکترین راه برای گسترش بازارهای فروش در این بخش است.

اسحاق ترکاشوند در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: شهرستان تویسرکان از سبک و طرح های منحصر به فردی در بخش صنایع مبل و منبت برخوردار است اما تا کنون این تولیدات صاحب برند و نشان ویژه تجاری نشدند.

وی بیان کرد: شهرستان تویسرکان از نزدیک به 4500 کارگاه و در حدود 7500 هنرمند و صنعتگر در این بخش برخوردار است که ایجاد نشان ویژه تجاری موجب افزایش چشمگیر بازار فروش و صادرات برای آنها می شود.

ترکاشوند با اشاره به اینکه تویسرکان با توجه به برخورداری از تولید منحصر به فرد طرح منبت گلریز به ویژه در روستای اشترمل، با اعلام وزارت میراث فرهنگی و به صورت رسمی شهر ملی منبت گلریز کشور محسوب می شود، تأکید کرد: قدمت و سابقه بالا و درخشان تویسرکان در حوزه تولیدات مبل و منبت، عدم دخالت دستگاه های سی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت نشان ویژه تجاری، بازار مبل و مُنبت تویسرکان را سامان می دهد

دریافت نشان ویژه تجاری، بازار مبل و مُنبت تویسرکان را سامان می دهد