مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 04:152021-07-13سياسي

رشد 30 درصدی آمار ازدواج در عسلویه


مسئول واحد سلامت جوانان و نوجوانان شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه از رشد 30 درصدی آمار ازدواج در سه ماهه نخست 1400 در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/بوشهر مسئول واحد سلامت جوانان و نوجوانان شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه از رشد 30 درصدی آمار ازدواج در سه ماهه نخست 1400 در این شهرستان خبر داد.

رخساره رستمی ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و آغاز هفته ازدواج اظهار داشت: اول تا هفتم ذی الحجه (21 الی 27 تیرماه) با شعار برپایی و شادابی جامعه با عنوان هفته ازدواج سالم تعیین شده است.

وی تصریح کرد: ترویج ازدواج سالم و آسان در بین جوانان بر مبنای سیاست های ابلاغی جمعیت مقام معظم رهبری، حساس سازی اجتماعی و معطوف کردن توجه جوانان به این امر، آگاهی رسانی به خانواده ها در مورد موضوعات اولویت دار سلامت جوانان در امر ازدواج و چگونگی درخواست دریافت خدمات در این خصوص از اهداف برگزاری هفته ازدواج است.

مسئول واحد سلامت جوانان و نوجوانان شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه بیان کرد: آمار ازدواج در سه ماهه نخست سال 1400 نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد 30 درصدی روبه رو بوده است که این نشان از درک خانواده ها و جوانان از سلامت و امر ازدواج دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 30 درصدی آمار ازدواج در عسلویه

رشد 30 درصدی آمار ازدواج در عسلویه