مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 03:302021-07-13بين الملل

آمریکا و روسیه مذاکرات اقلیمی را سرآغازی برای کاهش تنش ها دانستند


جان کری، نماینده حوزه اقلیمی آمریکا و سرگیی لاوروف، وزیر خارجه روسیه ابراز امیدواری کردند که مذاکرات آب و هوایی بتواند سرآغازی برای کمک به کاهش تنش های روزافزون میان این دو کشور رقیب شود.

- جان کری، نماینده حوزه اقلیمی آمریکا و سرگیی لاوروف، وزیر خارجه روسیه ابراز امیدواری کردند که مذاکرات آب و هوایی بتواند سرآغازی برای کمک به کاهش تنش های روزافزون میان این دو کشور رقیب شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، جان کری در جریان سفر چهار روزه به مسکو با وزیر خارجه روسیه دیدار کرد، آن هم در شرایطی که تنش ها همچنان روابط دوجانبه این دو کشور را پیچیده می کنند.

کری، ارشدترین مقام دولت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکاست که تاکنون به روسیه سفر کرده است.

سرگیی لاوروف گفت، روسیه اهمیت فوق العاده ای برای مسائل تغییر اقلیمی قائل است و به همکاری با دیگر کشورها روی این مسائل ادامه می دهد.

این دیپلمات ارشد روسیه گفت، سفر جان کری به مسکو حامل پیام مهم و مثبتی برای توسعه روابط دوجانبه ما، برای کاهش تنش و کار اساسی و حرفه ای در حوزه هایی است که ما می توانیم یک وجه مشترک پیدا کنیم.

همچنین جان کری گفت، به اعتقاد او فرصتی برای روسیه و آمریکا برای همکاری روی مسائل تغییر اقلیمی وجود دارد و همزمان با کار ما روی این مساله، شاید فرصت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا و روسیه مذاکرات اقلیمی را سرآغازی برای کاهش تنش ها دانستند

آمریکا و روسیه مذاکرات اقلیمی را سرآغازی برای کاهش تنش ها دانستند