مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 02:552021-07-12اقتصادي

لایروبی سد میل مغان تکمیل می شود


نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات لای روبی سد میل مغان با هدف ارائه خدمات مطلوب تر به کشاورزان و تولیدکنندگان امسال تکمیل و آماده بهره برداری می شود.

- ایسنا/اردبیل نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات لای روبی سد میل مغان با هدف ارائه خدمات مطلوب تر به کشاورزان و تولیدکنندگان امسال تکمیل و آماده بهره برداری می شود.

عباس جهانگیرزاده 22 تیر در جریان بازدید از عملیات لای روبی سد میل مغان اظهار کرد: سال گذشته 25 میلیارد تومان اعتبار با تخصیص 100 درصد برای این پروژه هزینه شده و هم اکنون با 41 درصد پیشرفت در حال انجام است.

وی به عمر 50 ساله سد میل مغان اشاره کرد و گفت: در این سال ها هیچ گونه عملیات لای روبی در مسیر سد میل مغان انجام نشده و به همین دلیل سد مخزن کارایی خود را از دست داده است.

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی به هدررفت منابع آب در مسیر عبور از این کانال ها و نفوذ به اراضی زراعی اشاره کرد و افزود: عملیات لای روبی و کانال گذاری در این مسیر آن هم به شکل مدرن زمینه صرفه جویی در منابع آب و سرعت انتقال آب به مزارع با توسعه آبیاری های مدرن را فراهم می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایروبی سد میل مغان تکمیل می شود

لایروبی سد میل مغان تکمیل می شود