مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 02:052021-07-12سياسي

جهاد دانشگاهی در حوزه آموزش و مهارت آموزی جایگاه رفیعی دارد


ماموستا محمدیان با اشاره به جایگاه خوب مهارت آموزی جهاددانشگاهی به لزوم تغییر فرهنگ مردم از مدرک گرایی به مهارت محوری تاکید کرد.

- ایسنا/کردستان ماموستا محمدیان با اشاره به جایگاه خوب مهارت آموزی جهاددانشگاهی به لزوم تغییر فرهنگ مردم از مدرک گرایی به مهارت محوری تاکید کرد.

ماموستا لقمان محمدیان، امام جمعه اهل سنت بیجار در بازدید از جهاد دانشگاهی این شهرستان به جایگاه رفیع جهاددانشگاهی در حوزه آموزش و مهارت در کشور و استان کردستان اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه جهاددانشگاهی در بیجار فعال است و عملکرد خوبی دارد و با توجه به برگزاری نماز جمعه و حضور مردم در مساجد می توان از ظرفیت این نهاد برای مهارت آموزی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه مدرک گرایی به معضل جدی در ایران تبدیل شده است، افزود: باید تلاش کنیم فرهنگ مردم را به سمت و سوی مهارت آموزی ببریم؛ مقام معظم رهبری در سخنرانی خود عنوان کرد که امیدی که به جهاد دانشگاهی دارند به جاهای دیگر ندارن د و با توجه به پژوهشکده گیاهان دارویی که در ساختار جهاد دانشگاهی فعالیت می کند امکان مهارت آموزی در این خصوص و طب سنتی امکان پذیر است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان بیجار، اعلام کرد: با توجه به تخصص خود در طب مکمل، آمادگی همکاری با جهاددانشگاهی در این حوزه را دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی در حوزه آموزش و مهارت آموزی جایگاه رفیعی دارد

جهاد دانشگاهی در حوزه آموزش و مهارت آموزی جایگاه رفیعی دارد