مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 19:102021-07-12ورزشي

اشک های دردناک فرشاد پیوس به خاطر یک سقوط +عکس


سرمربی تیم فوتبال چوکا تالش درباره سقوط تیمش به رقابت های لیگ دسته دوم ابراز تاسف کرد و با چشمانی اشکبار ورزشگاه را ترک کرد.

- جی پلاس، در یکی از مسابقات حساس هفته ماقبل پایانی رقابت های لیگ یک، تیم فوتبال چوکا تالش که برای فرار از سقوط نیاز مبرمی به سه امتیاز دیدار با قشقایی داشت، بازی را به این تیم در خانه خود 2 بر 1 واگذار کرد تا سومین تیم سقوط کننده به رقابت های لیگ دو در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران نام گیرد.

ورزش سه نوشت: فرشاد پیوس سرمربی تیم چوکا تالش پس از پایان بازی و سقوط تیمش در گفتگو با خبرنگاران گفت: شرمنده مردم خوب تالش شدم، در 6 بازی که من آمدم تیم مان با جان و دل کار کرد، هر چه در توان داشتیم گذاشتیم اما زور نداشتیم؛ سیستم بازی تغییر دادیم و نفرات را جا به جا کردیم و واقعا امروز فکر می کنم خدا به تیم قشقایی کمک زیادی کرد و به ما نگاهی نکرد.

وی افزود: نمی دانم خداوند از دست یک نفر نمی دانم ما، مسئولین یا هر شخص دیگری ناراحت بود، به نظرم دل یکی را شکسته بودیم که نتوانستیم امشب ببریم؛ دو سه موقعیت ما از روی خط دروازه برگشت داده شد، به نظرم خدا دوست نداشت این تیم به لیگ یک برگردد و همیشه ائمه اطهار به ما کمک کردند اما این بار نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشک های دردناک فرشاد پیوس به خاطر یک سقوط +عکس

اشک های دردناک فرشاد پیوس به خاطر یک سقوط +عکس