مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 17:352021-07-12حوادث

ماجرای گوشی قاپی از بانوان!


موتورسوار 40 ساله ای که هنگام گوشی قاپی در مشهد دستگیر شده است برای هشتمین بار روانه زندان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، فرمانده انتظامی مشهد با بیان این خبر گفت: در پی افزایش جرایمی مانند گوشی قاپی در برخی مناطق شهری، تدابیری مانند تقویت گشت های انتظامی و رصدهای اطلاعاتی مجرمان سابقه دار در دستور کار پلیس قرار گرفت و نیروهای انتظامی به تجزیه و تحلیل جرایم خاصی در حوزه های استحفاظی پرداختند.

سرهنگ حسین دهقان پور افزود: در این میان نیروهای تجسس کلانتری شفای مشهد،جلسه ای کارشناسی با هدایت مستقیم سرهنگ علی امارلو (رییس کلانتری) تشکیل دادند و ماجرای گوشی قاپی از زنان را زیر ذره بین بررسی های دقیق پلیسی بردند چرا که محتویات پرونده ها و شکایت مال باختگان نشان می داد که بیشتر گوشی های بانوان در این منطقه سرقت شده است.

مقام ارشد انتظامی مشهد تصریح کرد: تحقیقات میدانی از اماکن وقوع سرقت ها بیانگر آن بود که سارقان بیشتر در ایستگاه های اتوبوس و در ساعت های خاصی از روز اقدام به سرقت می کنند بنابراین گشت های انتظامی نامحسوس وارد عمل شدند و در پوشش های مختلف حوزه انتظامی را به قرق خود درآوردند.

سرهنگ دهقانپور خاطرنشان کرد: در حالی که همه عوامل کلانتری تلاش خود را برای شناسایی سارقان به کار گرفته بودند، ناگهان ساعت 3 بعدازظهر ششم تیر، تردد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای گوشی قاپی از بانوان!

ماجرای گوشی قاپی از بانوان!