مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 17:102021-07-12فرهنگي

نقش محمدعلی موحد در برابر تغییر نام خلیج فارس


مراسم رونمایی از ترجمه عربی، فرانسه و ترکی استانبولی کتاب «هیاهو بر سر هیچ» (مبالغه مستعار؛ بررسی مدارک مورد استناد شیوخ در ادعا بر جزایر تنب کوچک، - مراسم رونمایی از ترجمه عربی، فرانسه و ترکی استانبولی کتاب هیاهو بر سر هیچ (مبالغه مستعار؛ بررسی مدارک مورد استناد شیوخ در ادعا بر جزایر تنب کوچک، تنب بزرگ، ابوموسی) نوشته محمدعلی موحد با بحث درباره نقش او در آشکارسازی حقیقت در برابر تغییر نام خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، محمدعلی موحد در پیامی ویدیویی به این مراسم که در روز دوشنبه (21 تیرماه 1400) در خانه کتاب و ادبیات برگزار شد، گفت: بسیار خوش وقتم از این که شاهد مراسم رونمایی از کتاب خود به سه زبان از بزرگ ترین زبان های عالم هستم.

بر خود واجب می دانم که از همه بزرگان و سروران و دست اندرکاران این مراسم و سخنرانان محترم به ویژه دوستان دانشمندم، جناب پروفسور ییلدریم و جناب آقای دکتر ابراهیمی ترکمان سپاسگزاری کنم.

من این کتاب را سال ها پیش نوشتم، در همان ایام که کتاب ولید حمدی تازه به چاپ رسیده بود و من بر آن شدم که مقاله ای در معرفی و نقد آن بنویسم اما قلم که روی کاغذ گذاشتم از اختیار من خارج شد و به حکم الکلام یجر الکلام مقاله کوتاهی که در نظر داشتم، به تفصیل و اطناب گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش محمدعلی موحد در برابر تغییر نام خلیج فارس

نقش محمدعلی موحد در برابر تغییر نام خلیج فارس