مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 17:052021-07-12ورزشي

برتری پُرگل فجر سپاسی مقابل شاهین بوشهر/ فجر شهید سپاسی به لیگ برتر نزدیک تر شد


تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز امشب در هفته سی و سوم لیگ دسته یک فوتبال کشور مقابل میهمان بوشهری با سه گل به برتری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، دیدار تیم های فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و در تیم شاهین به یک پیروزی ارزشمند و پرگل دست یابند.

در دقایق پایانی این دیدار، وحید عزیزی دروازه بان تیم شاهین با خطا روی مهاجم تیم فجر از زمین مسابقه اخراج شد و این تیم 10 نفره بازی را به پایان رساند.

  با این نتیجه تیم فجر 57 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر همچنان در صدر جدول رده بندی مسابقات باقی ماند و تیم های هوادار و بادران تهران نیز که رقیب اصلی نماینده فارس در راه صعود به لیگ برتر هستند، مقابل حریفان خود به برتری رسیدند تا هر سه تیم با 57 امتیاز همچنان در تکاپوی صعود به لیگ برتر باشند.

تیم فجر شهید سپاسی در هفته پایانی این مسابقات، می بایست در کرج به دیدار تیم انتهای جدولی گل ریحان البرز رود تا در صورت برتری، پس از 8 سال غیبت، جواز حضور در لیگ برتر را از آن خود کند.

تیم فوتبال شهدای قشقایی با برتری مقابل میزبانش در لیگ آزادگان ماندنی شد همچنین از هفته سی و سوم لیگ دسته یک کشور، تیم شهدای قشقایی دیگر نماینده شهر شیراز در تالش مقابل میزبانش تیم چوکا در حالیکه با یک گل عقب بود، در نهایت با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برتری پُرگل فجر سپاسی مقابل شاهین بوشهر/ فجر شهید سپاسی به لیگ برتر نزدیک تر شد

برتری پُرگل فجر سپاسی مقابل شاهین بوشهر/ فجر شهید سپاسی به لیگ برتر نزدیک تر شد