مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 16:452021-07-12سياسي

طرح ملی 《مسجد، مدرسه، تابستان》در آذربایجان شرقی برگزار می شود


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری طرح ملی مسجد، مدرسه، تابستان ، گفت: این طرح در پنج کانون فرهنگی هنری مساجد و با مشارکت 15 مدرسه در استان برگزار می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری طرح ملی مسجد، مدرسه، تابستان ، گفت: این طرح در پنج کانون فرهنگی هنری مساجد و با مشارکت 15 مدرسه در استان برگزار می شود.

محمد هادی نیا روز سه شنبه در نشست خبری با محوریت طرح ملی(مسجد، مدرسه و تابستان)، با بیان این که 1408 باب کانون فرهنگی هنری در مساجد آذربایجان شرقی فعال هستند، اظهار کرد: سال گذشته حدود 52 هزار نفر در پورتال بچه های مسجد ثبت نام کردند که طبق پیش بینی های انجام شده، امسال این آمار افزایش می یابد.

وی با اشاره به نحوه ی اطلاع رسانی فعالیت های پایگاه اوقات فراغت در استان، گفت: فعالیت هاب تبلیغی و اطلاع رسانی پایگاه از طریق ارسال پیامک های مختلف، درج و انعکاس خبر از خبرگزاری شبستان و سایر رسانه ها ومطبوعات، تهیه وتوزیع پوستر تهیه و نصب بنر سر دری تبلیغی اوقات فراغت، درج مطالب تبلیغی در سایت ها و تبلیغات از طریق سایت های ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی 《مسجد، مدرسه، تابستان》در آذربایجان شرقی برگزار می شود

طرح ملی 《مسجد، مدرسه، تابستان》در آذربایجان شرقی برگزار می شود