مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 16:202021-07-12ورزشي

فجرسپاسی در آستانه ورود به لیگ برتر قرار گرفت


تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز در یک بازی حساب شد مقابل تیم شاهین شهرداری بوشهر با 3 گل به برتری رسید و یک گام دیگر به لیگ برتر نزدیکتر شد.

- ، دیدار تیم های فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و شاهین شهرداری بوشهر از ساعت 19 و 30 دقیقه شامگاه دوشنبه در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد که شاگردان علی اصغر کلانتری در تیم فجر موفق شدند با نتیجه پرگل 3 بر صفر، میهمان خود تیم شاهین شهرداری بوشهر را از پیش رو بردارند و جایگاه خود را در صدرجدول تثبیت کنند.

در این دیدار که نماینده فارس برای صعود به لیگ برتر نیاز به برتری و کسب هر سه امتیاز بازی داشت، شاگردان کلانتری با یک بازی حساب شده موفق شدند با گل های دانیال کردستانی، میلاد احمدی و هادی حبیبی نژاد در دقایق 37 و 49 و 93 مقابل شاگردان داود مهابادی در تیم شاهین به یک پیروزی ارزشمند و پرگل دست یابند.

در دقایق پایانی این دیدار، وحید عزیزی دروازه بان تیم شاهین با خطا روی مهاجم تیم فجر از زمین مسابقه اخراج شد و این تیم 10 نفره بازی را به پایان رساند.

با این نتیجه تیم فجر 57 امتیازی شد و بدلیل تفاضل گل بهتر همچنان در صدر جدول رده بندی مسابقات باقی ماند و تیم های هوادار و بادران تهران نیز که رقیب اصلی نماینده فارس در راه صعود به لیگ برتر هستند، مقابل حریفان خود به برتری رسیدند تا هر سه تیم با 57 امتیاز همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فجرسپاسی در آستانه ورود به لیگ برتر قرار گرفت

فجرسپاسی در آستانه ورود به لیگ برتر قرار گرفت