مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 16:052021-07-12دانش

توضیح وزارت علوم درباره لغو تغییر رشته در ارشد


مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی گفت: تصمیم گیری درباره تغییر در رشته های مرتبط برای داوطلبان ورود به دوره کارشناسی ارشد، به انجام مطالعات و بررسی های بیشتر موکول شده است.

به نقل از وزارت علوم، مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی با ارسال نامه ای به معاونان آموزشی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی گفت: تصمیم گیری درباره تغییر در رشته های مرتبط برای داوطلبان ورود به دوره کارشناسی ارشد به انجام مطالعات و بررسی های بیشتر موکول شده است.

در بخشی از نامه محمدرضا آهنچیان آمده است؛ بر اساس مصوبه هفدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو ، آزمون کارشناسی ارشد به روال سال های گذشته انجام می شود و تصمیم گیری درباره تغییر در رشته های مرتبط برای داوطلبان ورود به دوره کارشناسی ارشد، به انجام مطالعات و بررسی های بیشتر موکول شده است.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی توضیح داده است که این دفتر مرجع تصمیم گیری درباره آزمون های ورودی دانشگاه ها نیست و تصمیمات مقتضی در خصوص اجرای مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در تحصیلات تکمیلی پس از انجام بررسی های کارشناسی در سطح کارگروه های تخصصی و طرح و تصویب در شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی اتخاذ خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح وزارت علوم درباره لغو تغییر رشته در ارشد

توضیح وزارت علوم درباره لغو تغییر رشته در ارشد