مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 15:152021-07-12سياسي

صحت انتخابات شورای شهر قرچک تایید نشد


رییس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر قرچک گفت: با توجه به بررسی هایی که داشتیم صحت و سلامت انتخابات مورد تایید نبود و این را به هیئت عالی مرکزی استان تهران ابلاغ کردیم که بررسی های لازم انجام و با افرادی که تخلف کردند برخورد شود.

- مسعود دلفانی رییس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر قرچک در گفت وگو با خبرنگار فارس در قرچک در خصوص آخرین وضعیت انتخابات شورای شهر قرچک، اظهار کرد: شرح وظایف هیأت نظارت شهرستان با هیأت عالی مرکزی بسیار متفاوت است و ما در حیطه وظیفه خودمان با توجه به بررسی هایی که داشتیم صحت و سلامت انتخابات را تایید نکردیم.

وی سپس گفت: این را به استان تهران هیئت عالی مرکزی ابلاغ کردیم که بررسی انجام گیرد و ان شاءالله اگر حقی از کسی ضایع شده این حق پس گرفته و اگر افرادی تخلف کردند قطعا با آنها برخورد شود.

رییس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر قرچک افزود: نحوه برخورد با متخلف بحثی است که در حیطه هیأت عالی مرکزی می باشد که این را باید خود عزیزان با بررسی ها و اسناد و مدارکی که دارند بررسی کنند و ان شاءالله به آن نتیجه ای که هم نظام و هم مردم را خوشحال می کنند برسند تا حق کسی ضایع نشود.

انتهای پیام/67037


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحت انتخابات شورای شهر قرچک تایید نشد

صحت انتخابات شورای شهر قرچک تایید نشد