مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 14:202021-07-12سياسي

بررسی وضعیت قطعی برق در کمیسیون اصل نود با حضور اردکانیان


سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه این کمیسیون برای ارایه گزارش از وضعیت خاموشی های اخیر و نقطه نظرات نمایندگان بخش خصوصی گفت که مقرر شده وزارت نیرو در مورد علل خاموشی های اخیر به صورت مکتوب به کمیسیون پاسخ دهد.

- سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه این کمیسیون برای ارایه گزارش از وضعیت خاموشی های اخیر و نقطه نظرات نمایندگان بخش خصوصی گفت که مقرر شده وزارت نیرو در مورد علل خاموشی های اخیر به صورت مکتوب به کمیسیون پاسخ دهد.

علی خضریان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جلسه عصر امروز (دوشنبه) کمیسیون اصل 90 که با حضور وزیر نیرو، معاونین وی و تعدادی از فعالان بخش خصوصی در تولید برق کشور برگزار شد، گفت: این جلسه پیرو شکایات واصله به کمیسیون اصل 90 برگزار شد و کمیسیون نگرانی ها و دغدغه های مردم و بخش خصوصی را بیان و بررسی کرد.

وی افزود: در ابتدای جلسه رییس کمیسیون به نکاتی از جمله مصوبات شورای عالی امنیت ملی درخصوص تجهیز کارخانجات و نانوایی ها به ژنراتور برق، لزوم اجرای مصوبات در تقلیل زمان کار ادارات، توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازاقلیم شناسی و سازمان هواشناسی و برنامه ریزی، مدیریت مصرف و اقدامات مورد انتظار از وزارتخانه، مصوبات برنامه ششم موضوع (بند ت ماده 48 قانون برنامه) و فاصله موجود بین اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی وضعیت قطعی برق در کمیسیون اصل نود با حضور اردکانیان

بررسی وضعیت قطعی برق در کمیسیون اصل نود با حضور اردکانیان