مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 12:052021-07-12بين الملل

گشتی زنی نیروهای آمریکا در حسکه و سفر هیئت این کشور به رقه پس از 2 سال


یک کاروان از خودروهای زرهی آمریکا همراه با نیروهای قسد و با حمایت هوایی برای اولین بار پس از ماه ها گشت زنی در شرق حسکه داشت.

- یک کاروان از خودروهای زرهی آمریکا همراه با نیروهای قسد و با حمایت هوایی برای اولین بار پس از ماه ها گشت زنی در شرق حسکه داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، یک کاوران آمریکایی متشکل از چهار خودروی زرهی پس از ماه ها برای اولین بار همراه با نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) گشتی را از منطقه الرمیلان آغاز کرده تا محله جمعایا در ورودی شرقی شهر قامشلی ادامه دادند.

حرکت این کاروان با حمایت هوایی بالگردها در طول نوار مرزی سوریه-ترکیه به عنوان بخشی از تعهدات واشنگتن به حفظ امنیت و ثبات ساکنان شرق فرات انجام شد.

این بالگردها به عنوان بخشی از سازوکار هماهنگی مشترک دو ارتش روسیه و آمریکا از طریق کانال ارتباطی دائمی، بمب های هشداردهنده ای را بر فراز شهر قامشلی شلیک کردند.

همچنین این سایت خبری به نقل از منبع نظامی مطلع گزارش داد، هیئتی عالی رتبه از ارتش آمریکا و ائتلاف بین المللی ضد داعش برای اولین بار بعد از دو سال به شهر رقه سفر و با رهبران سوریه دموکراتیک برای تمدید حمایت از قسد دیدار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشتی زنی نیروهای آمریکا در حسکه و سفر هیئت این کشور به رقه پس از 2 سال

گشتی زنی نیروهای آمریکا در حسکه و سفر هیئت این کشور به رقه پس از 2 سال