مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 12:002021-07-12سياسي

اهدای 39000 جهیزیه نوعروسان نیازمند


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از اهدای 39 هزار سری جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مددجویان و نوعروسان نیازمند در سال 99 خبر داد و گفت: - از ابتدای سال جاری نیز 14 هزار جهیزیه به جامعه هدف کمیته امداد ارائه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حسین خدرویسی با تبریک سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: کمیته امداد در سال گذشته با هدف تقویت نهاد خانواده و تشویق جوانان به امر مقدس ازدواج، حدود 39 هزار سری جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به نوعروسان نیازمند و مددجویان تحت حمایت این نهاد اهدا کرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد افزود: برای تامین این میزان جهیزیه 259 میلیارد تومان اعتبار از سوی کمیته امداد با کمک خیران اختصاص یافت.

وی افزود: در این مدت همچنین 4440 مورد جهیزیه برای ازدواج مجدد بانوان سرپرست خانوار تحت حمایت این نهاد ارائه شد که به همین منظور بیش از 25 میلیارد تومان اعتبار هزینه شد.

خدرویسی از پرداخت کمک هزینه ازدواج پسران برای جامعه هدف این نهاد خبر داد و تاکید کرد: طی سال گذشته 6340 مورد هدیه ازدواج به پسران خانواده های تحت حمایت با حدود 15 میلیارد تومان اعتبار، اهدا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 39000 جهیزیه نوعروسان نیازمند

اهدای 39000 جهیزیه نوعروسان نیازمند