مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 10:002021-07-12سياسي

کاهش آمار جدایی زوجین طی 5 سال اول زندگی در فارس


مدیر عامل گروه دانش بنیان موسسات بهار نکو در استان فارس اعلام کرد که آمار جدایی زوجین طی 5 سال اول زندگی در استان فارس طی 10 سال اخیر بیش از 20 درصد کاهش داشته است.

- ایسنا/فارس مدیر عامل گروه دانش بنیان موسسات بهار نکو در استان فارس اعلام کرد که آمار جدایی زوجین طی 5 سال اول زندگی در استان فارس طی 10 سال اخیر بیش از 20 درصد کاهش داشته است.

حجت الاسلام حمید مقامی در گفت و گو با ایسنا، ضمن تبریک سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، گفت: سال 89 حدود 50 درصد از طلاق ها در استان فارس طی 5 سال اول زندگی مشترک اتفاق می افتاد اما با تلاش های انجام شده و همراهی این مؤسسه با زوجین در 5 سال اول زندگی مشترک، امروز میزان طلاق در 5 سال اول زندگی مشترک در این استان به زیر 30 درصد رسیده است.

مقامی با بیان اینکه از آغاز فعالیت موسسه بهار نکو تاکنون بالغ بر 400 هزار نفر در دوره های آموزشی هنگام ازدواج این موسسه شرکت کرده اند، از بهبود نرخ خام طلاق در استان فارس طی سال 99 خبر داد و گفت: جایگاه فارس از نظر نرخ خام طلاق سال گذشته به رتبه 18 کشور رسید، حال آنکه فارس سال 89 جزو پنج استان اول کشور در این شاخص بود.

مدیرعامل ورییس هیئت مدیره گروه دانش بنیان موسسات بهار نکو، ضمن بیان این مطلب که آموزش های این موسسه در 6 سرفصل اخلاق و حقوق زوجین، روانشناسی زن و مرد، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آمار جدایی زوجین طی 5 سال اول زندگی در فارس

کاهش آمار جدایی زوجین طی 5 سال اول زندگی در فارس