مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 09:302021-07-12سياسي

سه شنبه های بدون خودرو ویژه بانوان در اردبیل برگزار می شود


رییس هیئت دوچرخه سواری استان اردبیل گفت: با همکاری شهرداری اردبیل سه شنبه های بدون خودرو ویژه بانوان در ایستگاه شورابیل برگزار خواهد شد تا بانوان با دوچرخه سواری در مجموعه شورابیل سلامت خود را بازیابند.

- ایسنا/اردبیل رییس هیئت دوچرخه سواری استان اردبیل گفت: با همکاری شهرداری اردبیل سه شنبه های بدون خودرو ویژه بانوان در ایستگاه شورابیل برگزار خواهد شد تا بانوان با دوچرخه سواری در مجموعه شورابیل سلامت خود را بازیابند.

فرشته صمدیان 21 تیر در جلسه تجلیل از دست اندرکاران تور دور سبلان در اردبیل اظهار کرد: جمعه گذشته ماراتن دور قله سبلان با حضور دوچرخه سوارانی از سراسر کشور به میزبانی اردبیل برگزار شد که جا دارد از حمایت های اسپانسر مالی این رویداد که همراه اول بودند، قدردانی کنیم.

وی تصریح کرد: 60 نفر از شرکت کنندگان در این ماراتن مسافت 62 کیلومتری دور سبلان را در مدت شش ساعت رکاب زده و از برگزیدگان در این رویداد تجلیل شد.

رییس هیئت دوچرخه سواری استان اردبیل گفت: رکاب زنان در ارتفاع سه هزار و 700 متری مسیر سنگلاخی را با قوت و قدرت طی کرده و در نهایت بعد از طی کردن 62 کیلومتر مسیر دور قله سبلان توانستند با سلامت و صحت کامل در مسیر پایانی که پیست آلوارس سرعین بود، به رکاب زنی خود خاتمه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه شنبه های بدون خودرو ویژه بانوان در اردبیل برگزار می شود

سه شنبه های بدون خودرو ویژه بانوان در اردبیل برگزار می شود