مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 09:152021-07-12سياسي

نرخ طلاق در ازدواج های دانشجویی بسیار کم است


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی پایین بودن نرخ طلاق در ازدواج دانشجویی را نشات گرفته از رکن اصلی مشاوره و یک پدیده شناختی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید احسان قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در برنامه تهران 20 شبکه 5 سیما درباره قوانین مجلس در زمینه تسهیل ازدواج، اظهار کرد: امروز ابتدا باید ببینیم که واقعیت آماری جامعه کشور ما در عرصه کشور چیست!، بنده فکر می کنم که پیشران توسعه آینده کشورما جوانان عزیز هستند ؛ متولدین دهه هایی که ضرورت دارد توجه ویژه و برجسته ای به آنها شود و این یک ضرورت قطعی است.

وی با ارائه آمار جمعیت جوانان در سن ازدواج در کشور، ادامه داد: اگر ما سن ازدواج را از سن 18 سال براساس آمار و پیش بینی ها در نظر بگیریم، این عدد قبلا تا 35 سال بود، ولی امروز این عدد به 40 چسبندگی پیدا کرده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این عدد قریب به 10 میلیون نفر است؛ ما 9 میلیون و 800 هزار نفر جوان در سن ازدواج داریم که 5 میلیون و 373 هزار نفر از آنها را آقایان و بقیه آن یعنی حدود 4 میلیون و پانصدهزار نفر از آنان را خانم ها تشکیل می دهند.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه علاوه بر این جمعیت دیگری داریم که میانگین سن آنها از 40 تا 45 سال و چسبندگی به عدد 50 سال است اما هنوز مجرد هستند، گفت: این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ طلاق در ازدواج های دانشجویی بسیار کم است

نرخ طلاق در ازدواج های دانشجویی بسیار کم است