مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 09:152021-07-12اقتصادي

اگر ایران جای چین بود


رییس مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم گفت: اگر کشور ما یکصدهزارم چین جایگاه اقتصادی داشت، اصلا به جاده ابریشم نمی پرداخت و خود را شش دانگ می دانست، - رییس مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم گفت: اگر کشور ما یکصدهزارم چین جایگاه اقتصادی داشت، اصلا به جاده ابریشم نمی پرداخت و خود را شش دانگ می دانست، مثل حالا که فقط به نفت و گاز تکیه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود نصرتی با بیان این که افق روشنی پیش روی گردشگری نیست و باید با فرهنگ سازی کوتاه مدت و همه جانبه، تصویر بهتری پیش بینی شود، افزود: باید مشخص شود که از گردشگر داخلی و خارجی چه انتظاری داریم و کجا و چگونه می تواند اشتغال و درآمد ایجاد کند.

قائم مقام سازمان شهردای های کشور با بیان این که تعداد گردشگر داخلی که وارد گیلان، مازندران، مشهد و قم می شود این قابلیت را دارد که کل کشور را در زمینه اشتغال و تولید ناخالص ملی پوشش دهد، گفت: آمار 31 میلیونی گیلان و مازندارن و 21 میلیون گردشگر مشهد و قم در مقام مقایسه با گردشگران اروپایی و آمریکایی، عدد قابل توجهی است، ولی بالاترین آمار مهاجرفرستی به خاطر نبودن شغل دقیقا به این استان ها مربوط می شود.

وی با تاکید بر این که وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به تنهایی نمی تواند در حل مشکلات صنعت گردشگری به نتیجه برسد و باید از تفکر مدیریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر ایران جای چین بود

اگر ایران جای چین بود