مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 09:152021-07-12اقتصادي

استعدادسنجی بیش از 200 متقاضی در طرح مشاغل خانگی اردبیل


مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اردبیل از اتمام فرآیند استعدادسنجی بیش از 200 نفر از متقاضیان این طرح در استان خبر داد.

- مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اردبیل خبرداد: استعدادسنجی بیش از 200 متقاضی در طرح مشاغل خانگی اردبیل ایسنا/اردبیل مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اردبیل از اتمام فرآیند استعدادسنجی بیش از 200 نفر از متقاضیان این طرح در استان خبر داد.

میثم ضارب نیا 21 تیر با بیان این مطلب اظهار کرد: در استعدادسنجی که از جمله شاخص های مهم ارزیابی متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی است افراد با پاسخ به 55 سوال، ارزیابی شده و توانایی افراد در خرید، فروش، بازاریابی، به دست آوردن محصولات اولیه، تبلیغ، همچنین برخی ویژگی های روان شناختی و شخصیتی فرد بررسی می شود.

وی با اشاره به محدودیت های کرونایی حاکم بر جامعه افزود: با اینکه در شرایط کنونی محدودیت های قابل توجهی برای حضور افراد در کلاس های آموزشی، مشاوره و استعدادسنجی داریم، اما به همت دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اردبیل، استعدادسنجی متقاضیان در حال انجام است و تلاش می شود تا یک ماه آتی استعدادسنجی بیش از 500 نفر از متقاضیان به اتمام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعدادسنجی بیش از 200 متقاضی در طرح مشاغل خانگی اردبیل

استعدادسنجی بیش از 200 متقاضی در طرح مشاغل خانگی اردبیل