مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 09:002021-07-12حوادث

کشف 730 کیلوگرم موادمخدر در فارس


پلیس استان فارس از کشف بالغ بر 730 کیلوگرم انواع موادمخدر در شیراز، داراب و سپیدان خبر داد و جزییات این کشفیات را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سایت پلیس فارس، ماموران انتظامی در این استان، موفق به کشف محموله های تریاک و حشیش در ورودی شیراز و مقادیری موادمخدر در شهرستان های داراب و سپیدان شدند که مجموع این کشفیات بالغ بر 730 کیلوگرم بوده است.

فرمانده انتظامی استان فارس در ارتباط با کشف محموله تریاک در ورودی شیراز، توضیح داد: ماموران مبارزه با موادمخدر استان با انجام اقدامات تخصصی، فردی که قصد انتقال مقادیری تریاک از سیرجان به شیراز را داشت، شناسایی کنند.

سردار رهام بخش حبیبی ادامه داد: بعد از هماهنگی با مقام قضایی، نظارت محسوس و نامحسوس محور ارتباطی اصفهان به شیراز آغاز شد اما قاچاقچی که با استفاده از یکدستگاه پژو 405 در تردد بود، با مشاهده ماموران، برای گریختن از مهلکه، تلاشی نافرجام را آغاز کرد.

حبیبی گفت: ماموران انتظامی فارس موفق شدند بعد از مسافتی تعقیب و گریز، خودرو را متوقف و قاچاقچی را دستگیر کرده و در بازرسی از خودروی مورد نظر، 468 کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش کشف کنند.

کشف تریاک در محور شیراز مرودشت کشف 127 کیلو تریاک جانشین فرمانده انتظامی استان فارس نیز در خصوص کشف مقادیری تریاک در شیراز، گفت: مأموران پل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 730 کیلوگرم موادمخدر در فارس

کشف 730 کیلوگرم موادمخدر در فارس