مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 08:552021-07-12سياسي

تأمین جهیزیه 1000 زوج نیازمند ایلامی تا پایان امسال


مدیرکل کمیته امداد استان از تأمین جهیزیه 1000 زوج نیازمند ایلامی تا پایان امسال خبر داد.

- قنبر موسی نژاد در مراسم اهداء جهیزیه به 80 زوج مددجو، اظهار کرد: تهیه جهیزیه برای این تعداد زوج مددجو با همکاری و مشارکت کمیته امداد و جامعه خیّرین و نیکوکاران تأمین شده است و امروز در گرامیداشت یاد و خاطره 3 هزار شهید این استان به زوجهای مددجو تحویل می شوند.

وی گفت: هر سری جهیزیه شامل اهدایی به این زوج ها شامل 5 قلم کالای اساسی از جمله، یخچال،اجاق گاز، تلویزیون، لباسشویی و بوده و ارزش هر سری از این اقلام جهیزیه برای هر یک از زوجها به قیمت کارخانه 22 میلیون تومان است و ارزش واقعی بازار کالاها حدود سی میلیون تومان است.

موسی نژاد با بیان اینکه سال گذشته بیش از 900 زوج مددجو و نیازمند در این استان از کمیته امداد اقلام جهیزیه یا کمک هزینه خرید جهیزیه دریافت کرده اند، افزود: امسال بر اساس برنامه هدف گذاری شده جهیزیه بیش از هزار زوج نیازمند در استان تأمین خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه این نهاد در کنار خدمات گوناگون حمایتی ،عمرانی، فرهنگی و توانمندسازی که به خانواده های نیازمند ارائه می شده توجه به تحکیم بنیان خانواده ها را به صورت جدی مورد توجه قرار داده است، تصریح کرد: تأمین جهیزیه زوجهای نیازمند و مددجو در همین راس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین جهیزیه 1000 زوج نیازمند ایلامی تا پایان امسال

تأمین جهیزیه 1000 زوج نیازمند ایلامی تا پایان امسال