مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 08:352021-07-12سياسي

سازمان پژوهش: 2 سوال فارسیِ گروه هنر از بخش حذفیات کتب بود


سوالات شیمی هم توسط همکارانم بررسی شد که آن ها هم مشکل داشت؛ به عنوان مثال پرسش های 269 و 238جزو اهداف آموزشی کتاب نیست و پرسش های 201 و 222 خارج از اهداف کتاب درسی است.

- سوالات شیمی هم توسط همکارانم بررسی شد که آن ها هم مشکل داشت؛ به عنوان مثال پرسش های 269 و 238جزو اهداف آموزشی کتاب نیست و پرسش های 201 و 222 خارج از اهداف کتاب درسی است.

البته مایل نبودیم این موارد را به رسانه ها بکشیم.

رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در واکنش به سوالات اشتباه کنکور امسال گفت: ما قبلا حذفیات را به سازمان سنجش اعلام کرده بودیم اگر این طور نبود سازمان سنجش می توانست بگوید که حذفیات را به آنها اعلام نکرده ایم یا دیر اعلام کرده ایم؛ انتظار نداشتیم این موارد مورد بی اعتنایی قرار بگیرد.

حسن ملکی رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در گفت وگو با ایلنا با توضیح در خصوص سوالات کنکور سراسری 1400 بیان کرد: دانش آموزان مطمئن باشند که سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در جهت منافع و مصالح آن ها حساس است و موضع گیری لازم را خواهد داشت.

وی افزود: ما سال گذشته در نامه ای رسمی به سازمان سنجش، اشکالات سوالات درس شیمی را اعلام کرده و اعتراض کردیم؛ اعلام کردیم به دلیل شرایط خاص خانواده‎ها و دانش آموزان در دوران کرونا، برگزاری کنکور در سطح دشوار به خصوص در درس ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان پژوهش: 2 سوال فارسیِ گروه هنر از بخش حذفیات کتب بود

سازمان پژوهش: 2 سوال فارسیِ گروه هنر از بخش حذفیات کتب بود