مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 08:252021-07-12اقتصادي

آغاز به کار کارخانه سیمان مارگون و توزیع سیمان به سی سخت با وجود بحران کمبود برق


معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تعطیلی کارخانه ها به دلیل بحران کمبود برق، گفت: کارخانه سیمان مارگون تولید خود را آغاز و از ساعت 7 صبح امروز دوشنبه 21 تیر ماه، - ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تعطیلی کارخانه ها به دلیل بحران کمبود برق، گفت: کارخانه سیمان مارگون تولید خود را آغاز و از ساعت 7 صبح امروز دوشنبه 21 تیر ماه، سیمان به سی سخت حمل شده است.

کیامرث حاجی زاده در بازدید از شهر زلزله زده سی سخت با قدردانی از همراهی مردم این شهرستان، افزود: بازسازی شهر سی سخت به مرحله با ثباتی رسیده است.

وی در خصوص مشکل کمبود سیمان در منطقه سی سخت، اظهار کرد: طبق مصوبه کشور به دلیل کمبود برق همه کارخانه ها تعطیل شدند اما به دلیل نیاز مردم زلزله زده سی سخت، از روز گذشته درب کارخانه سیمان مارگون باز و تولید از سر گرفته و از ساعت 7 صبح امروز دوشنبه 21 تیر ماه، سیمان به سی سخت حمل شده است.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یک سوم سیمان رایگان ساخت و ساز مردم را انجام می دهد، تصریح کرد: باوجود تغییر چندباره قیمت مصالح ساختمانی، کارخانه سیمان مارگون پذیرفت که سیمان مازاد بر سهمیه را به قیمت کارخانه در اختیار مردم قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار کارخانه سیمان مارگون و توزیع سیمان به سی سخت با وجود بحران کمبود برق

آغاز به کار کارخانه سیمان مارگون و توزیع سیمان به سی سخت با وجود بحران کمبود برق