مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 08:252021-07-12سياسي

پیشگیری مهم ترین مؤلفه نظارت ملی است/شرط شفافیت مالی


معاون فنی و حسابرسی امورعمومی و اجتماعی دیوان محاسبات کشور گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی یکی از برترین دانشگاه های کشور در استقرار نظام های مالی و کنترلی است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاظهار کرد: موضوعات مالی و بودجه ریزی یکی از مهم ترین رویکردهای جشنواره انضباط مالی و اقتصاد مقاومتی است.

وی توضیحاتی در خصوص وظایف دیوان محاسبات کشور ارائه داد و افزود: اساس شکل گیری دیوان محاسبات کشور پاسداشت از بیت المال است.

معاون فنی و حسابرسی امور عمومی و اجتماعی دیوان محاسبات کشور بررسی عملکرد مالی، رسیدگی به اموال و دارایی های دستگاه ها را یکی از اصلی ترین وظایف دیوان محاسبات کشور عنوان کرد و افزود: انضباط مالی به معنی رعایت قوانین، مقررات و گزارش دهی درست و به موقع در حوزه مالی است.

داودی پیشگیری را به عنوان مهم ترین مؤلفه نظارت ملی عنوان کرد و گفت: سیاست دیوان کمک و پیشگیری از تخلفات و اجرای بی کم و کاست مقررات مالی و اداری است.

وی با اشاره به اینکه اولین گام و سنگ بنای برقراری انضباط مالی، شفافیت مالی است خاطرنشان کرد: استقرار نظام های کنترل داخلی و شناسایی نقاط قوت و ضعف از اهم قوانین برقراری شفافیت ملی است.

معاون فنی و حسابرسی امور عمومی و اجتماعی دیوان محاسبات کشور با تاکید بر این که کلیه اموال و مجموعه ای که در اختیار مدیران در سطوح م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری مهم ترین مؤلفه نظارت ملی است/شرط شفافیت مالی

پیشگیری مهم ترین مؤلفه نظارت ملی است/شرط شفافیت مالی