مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 08:052021-07-12پزشكي

فراخوان ارسال مقاله به همایش مددکاری اجتماعی و سلامت روانی – اجتماعی کودکان


همایش «مددکاری اجتماعی و سلامت روانی – اجتماعی کودکان» در تاریخ 20 مردادماه امسال، با شرکت اعضای هیات علمی دانشگاه، متخصصان، صاحبنظران و مسئولان در حوزه های مددکاری اجتماعی، - فراخوان ارسال مقاله به همایش "مددکاری اجتماعی و سلامت روانی – اجتماعی کودکان" همایش مددکاری اجتماعی و سلامت روانی – اجتماعی کودکان در تاریخ 20 مردادماه امسال، با شرکت اعضای هیات علمی دانشگاه، متخصصان، صاحبنظران و مسئولان در حوزه های مددکاری اجتماعی، سلامت روانی و اجتماعی کودکان، در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آخرین مهلت ارسال مقالات به این همایش، 27 تیرماه جاری و به ایمیل دبیرخانه socialworkcongress@gmail.

com است.

این گزارش همچنین حاکیست، در این همایش یک روزه، مباحث مددکاری اجتماعی با رویکردهای سلامت روانی – اجتماعی کودک، مداخلات روانی – اجتماعی کودک، بهداشت روانی کودک در دوره همه گیری کرونا، ناتوانی های زیستی – روانی و اجتماعی کودک، کودک و مدرسه، پیشگیری از آسیب های روانی – اجتماعی کودک ارائه می شود.

این همایش از سوی گروه آموزشی مددکاری اجتماعی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و با همکاری و حمایت گروه های آموزشی کودکان پیش از دبستان و روانپزشکی این دانشگاه، رصدخانه اجتماعی کووید 19، انجمن علمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان ارسال مقاله به همایش مددکاری اجتماعی و سلامت روانی – اجتماعی کودکان

فراخوان ارسال مقاله به همایش مددکاری اجتماعی و سلامت روانی – اجتماعی کودکان