مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 08:052021-07-12حوادث

آتش گسترده در جنگل های نارک گچساران/ نیرو هست بالگرد نیست


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آتش در بیشتر نقاط جنگل های نارک کنترل شد اما در سه منطقه دیگر آتش گسترده است.

- فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد آتش گسترده در جنگل های نارک گچساران/ نیرو هست بالگرد نیست ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آتش در بیشتر نقاط جنگل های نارک کنترل شد اما در سه منطقه دیگر آتش گسترده است.

سرهنگ محمد داور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: نیروهای زیادی منتظر انتقال با بالگرد به ارتفاعات جهت کمک به اطفای حریق جنگلها هستند اما تنها یک بالگرد وجود دارد.

وی اظهار کرد: هم اکنون تنها با بالگرد هلال احمر در حال انتقال نیرو ها به قطعات جهت اطفاء حریق است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از مسئولان و متولیان امر انتظار داریم بالگردهای بیشتری را به منطقه اعزام کنند تا سرعت کنترل آتش بیشتر شود.

داور از مردم، تشکل های مردم نهاد و دستگاه های مختلف جهت اطفاء حریق جنگل های گچساران استمداد طلبید و بیان کرد: نیروها خسته شدند و برخی از آنها رفتند.

وی اظهارکرد: آتش جنگل های گچساران در حال گسترش است و هم اکنون جنگل های منطقه حفاظت شده خامی، مارین، ارتفاعات فتح و گناوه ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش گسترده در جنگل های نارک گچساران/ نیرو هست بالگرد نیست

آتش گسترده در جنگل های نارک گچساران/ نیرو هست بالگرد نیست