مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 07:552021-07-12سياسي

برپایی ازدواج علوی در بیش از 12 امامزاده استان تهران


معاون فرهنگی اوقاف استان تهران از برپایی مراسم ازدواج علوی در بیش از 12 امامزاده استان تهران با رعایت نکات بهداشتی خبر داد.

- حجت الاسلام سیدهاشم حسینی، معاون فرهنگی اوقاف استان تهران در گفت وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با تبریک آغاز ماه ذی الحجه، اظهار داشت: نخستین روز ماه ذی الحجه مصادف با سالروز ازدواج حضرت زهرا (ع) و امام علی (ع) است.

بر همین اساس بسیاری از جوانان ازدواج خود را در این ایام برگزار می کنند.

وی با بیان اینکه در شرایط کرونایی بسیاری از برنامه ها و جشن های عروسی محدود شده است، افزود: با توجه به وضعیت کرونا و افزایش تعداد قربانیان این ویروس منحوس، بسیاری از خانواده ها با یک برنامه مختصر جوانان را راهی خانه بخت می کنند.

ما نیز با توجه به ظرفیت موجود در بقاع متبرکه، سعی کردیم از فضای روحانی امامزاده ها برای برپایی مراسم عقد و عروسی جوانان استفاده کنیم.

معاون فرهنگی اوقاف استان تهران با اشاره به اینکه همزمان با ماه ذی الحجه بقاع متبرکه میزبان زوج های جوان شدند، خاطر نشان کرد: در این ایام مبارک بیش از 12 امامزاده استان تهران، فضا را برای برپایی مراسم عقد و عروسی جوانان با عنوان ازدواج علوی با رعایت نکات بهداشتی مهیا کردند؛ به طوری که با توجه به لزوم فاصله اجتماعی و جلوگیری از تجمع، افراد درجه یک خانوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی ازدواج علوی در بیش از 12 امامزاده استان تهران

برپایی ازدواج علوی در بیش از 12 امامزاده استان تهران