مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 07:552021-07-12پزشكي

واکسیناسیون در بوشهر سرعت گرفت


دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به سرعت گرفتن واکسیناسیون در استان گفت: در 10 روز گذشته 61 هزار و 500 دز واکسن وارد استان شد است.

- ایسنا/بوشهر دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به سرعت گرفتن واکسیناسیون در استان گفت: در 10 روز گذشته 61 هزار و 500 دز واکسن وارد استان شد است.

دکتر سعید کشمیری اظهار کرد: رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهرگفت: در ده روز گذشته 61 هزار و 500 دز واکسن وارد استان شده که در هفته گذشته 30 هزار دز و دیروز 20 تیرماه یک محموله شامل 31 هزار و 500 دز واکسن، بخشی از تولید داخل و بخشی تولید خارج وارد استان بوشهر شده است.

وی تصریح کرد: حدود 50 هزار دز واکسن داخلی و خارجی در چند ماه گذشته سهمیه استان بوشهر بوده که واکسن دریافتی استان در این ده روز معادل کل دریافتی ما در این چند ماه بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر ادامه داد: با ورود این محموله سرعت واکسیناسیون در استان افزایش می یابد که اکنون روزی 3 هزار فرد واکسینه شده و در حال افزایش این تعداد به روزی4 هزار نفر در استان هستیم.

دکتر کشمیری خاطر نشان کرد: با ایجاد مراکز تجمیعی در استان اکنون این توانایی را داریم تا روزی 5 هزار نفر را واکسینه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون در بوشهر سرعت گرفت

واکسیناسیون در بوشهر سرعت گرفت