مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 07:452021-07-12سياسي

ازدواج 500 زوج تحت حمایت کمیته امداد خوزستان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از ازدواج 500 زوج تحت حمایت این نهاد به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) خبر داد.

- به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) انجام شد؛ ازدواج 500 زوج تحت حمایت کمیته امداد خوزستان ایسنا/خوزستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از ازدواج 500 زوج تحت حمایت این نهاد به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) خبر داد.

جمال شیبه با بیان اینکه حمایت از جوانان و تسهیل شرایط ازدواج آن ها و تشکیل خانواده از مهم ترین برنامه های این نهاد در خصوص تحکیم بنیان خانواده است، گفت: هم زمان با سالروز پیوند آسمانی امیرمؤمنان حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه الزهرا(س) در روز ملی ازدواج 500 زوج نیازمند با مشارکت خیرین خوزستانی راهی خانه بخت شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان، وی با اشاره به اینکه در سال گذشته سه هزار و 500 سری جهیزیه و هدیه ازدواج به زوج های تحت حمایت اهدا شده است، افزود: کمک هزینه جهیزیه در امر ازدواج با پیوست بسته های فرهنگی به خانواده های تحت حمایت که در شرف ازدواج هستند، اهدا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازدواج 500 زوج تحت حمایت کمیته امداد خوزستان

ازدواج 500 زوج تحت حمایت کمیته امداد خوزستان