مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 07:452021-07-12اجتماعي

دفتر تحقیقاتی در پارک ملی گلستان راه اندازی شود


با پذیرش شورای راهبری پارک ملی گلستان می توان دفتر تحقیقاتی و دفتر پایگاه جهانی حفظ جنگل های هیرکانی در این پارک ملی ایجاد کرد.

- ، هادی حق شناس ظهر دوشنبه در جلسه شورای راهبری پارک ملی گلستان با حضور رییس سازمان حفاظت محیط زیست اظهارکرد: پشتیبانی از جوامع محلی موجب حمایت از پارک های ملی، محیط زیست و منابع طبیعی می شود.

استاندار گلستان افزود: با حمایت رییس سازمان محیط زیست و پذیرش شورای راهبری پارک ملی گلستان دفتر تحقیقات و دفتر پایگاه جهانی حفظ جنگل های هیرکانی در این پارک ملی ایجاد خواهد شد.

وی بیان کرد: با توجه به کاهش بارندگی ها و با توجه به خشکی کم سابقه هوا، احتمال بروز آتش سوزی ها وجود دارد و باید تلاش کنیم با استفاده از ظرفیت های مختلف امدادی پیشگیری و مقابله لازم در صورت بروز خطر انجام شود.

حق شناس گفت: با توجه به حساسیت های جوامع محلی استان اقدام مقابله ای صورت گرفته طی دو الی سه سال اخیر قابل مقابله با گذشته نیست.

استاندار گلستان ادامه داد: راه اندازی مرکز تحقیقات و جمع آوری اسناد و مدارک، فیلم ها و عکس ها در مورد پارک ملی گلستان می تواند زمینه ساماندهی و استفاده از این منابع در مقالات، پایان نامه ها و کتاب ها را فراهم آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر تحقیقاتی در پارک ملی گلستان راه اندازی شود

دفتر تحقیقاتی در پارک ملی گلستان راه اندازی شود