مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 07:302021-07-12اقتصادي

رتبه دوم استان یزد به لحاظ رشد ازدواج در کشور


مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد استان یزد با بیان این که بررسی ها از نقش اندک مشکلات اقتصادی بر روند کاهش ازدواج در جامعه اذعان دارد، از جایگاه دوم استان در کشور به لحاظ روند رشد ازدواج در سال 1399 خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد استان یزد با بیان این که بررسی ها از نقش اندک مشکلات اقتصادی بر روند کاهش ازدواج در جامعه اذعان دارد، از جایگاه دوم استان در کشور به لحاظ روند رشد ازدواج در سال 1399 خبر داد.

مسعود شریعتی امروز دوشنبه در نشست برخط با خبرنگاران که در بستر فضای مجازی خانه مطبوعات یزد برگزار شد، ضمن تبریک هفته ازدواج(21 الی 27 تیرماه) اظهار کرد: طی سال گذشته هفت هزار و 91 مورد ازدواج در استان به ثبت رسیده که نسبت به سال قبل از آن 10.

94 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به رشد 4.

42 درصدی رشد ازدواج در کشور، خاطرنشان کرد: استان یزد از این لحاظ بعد از استان خراسان جنوبی در رده ی دوم استانهای کشور است.

این مسئول در مورد علل رقم خوردن این رشد ازدواج در استان طی سال گذشته، خاطرنشان کرد: هرچند کرونا و کاهش هزینه های ازدواج در این امر بی تاثیر نبوده ولی قطعا این عامل در تمام کشور نیز وجود داشته و عمده دلیل رشد ازدواج در استان افزایش اقدامات فرهنگی و فعالیت خوب مراکز مشاوره تخصصی ازدواج در شهرستانهای استان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه دوم استان یزد به لحاظ رشد ازدواج در کشور

رتبه دوم استان یزد به لحاظ رشد ازدواج در کشور