مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 07:252021-07-12سياسي

پلاک کوبی معبری به نام مه لقا ملاح مادر محیط زیست ایران انجام شد


آیین پلاک کوبی معابر به نام «مه لقا ملاح»، «هادی فهیمی» و پنج خیابان و بوستان صبح امروز در منطقه یک شهرداری تهران برگزار شد.

- پلاک کوبی معبری به نام" مه لقا ملاح " مادر محیط زیست ایران انجام شد آیین پلاک کوبی معابر به نام مه لقا ملاح ، هادی فهیمی و پنج خیابان و بوستان صبح امروز در منطقه یک شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین پلاک کوبی معابر به نام دکتر مه لقا ملاح ، مهندس هادی فهیمی و پنج خیابان و بوستان صبح امروز با حضور سید آرش حسینی میلانی عضو هیات رییسه رییس کمیته محیط زیست و خدمات شهری و محمدجواد حق شناس رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در منطقه یک شهرداری تهران برگزار شد.

مه لقا کاشفی، عضو هیات مدیره جمعیت زنان مبارزه با آلودگی محیط زیست در ابتدای آیین پلاک کوبی خیابان مه لقا ملاح ، با اشاره به نقش و تلاش های مادر محیط زیست ایران، از تلاش های شورای شهر تهران در پاسداشت نام و تلاش های فعالان و بزرگان محیط زیست تقدیر و تشکر کرد.

سید آرش حسینی میلانی نیز در این مراسم گفت: امروز بسیار خوشحال هستم که در مدیریت شهری تهران، معابر و خیابان هایی به نام بزرگان و فعالان محیط زیست نامگذاری شده و امروز نخستین پلاک کوبی این نامگذاری ها انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلاک کوبی معبری به نام مه لقا ملاح مادر محیط زیست ایران انجام شد

پلاک کوبی معبری به نام مه لقا ملاح مادر محیط زیست ایران انجام شد