مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 06:552021-07-12اقتصادي

تولید 85 درصد قطعات به کار رفته در خودرو در استان سمنان


رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان از این استان به عنوان قطب بزرگ تولید قطعات خودرو در کشور نام برد و گفت: 85 درصد قطعات به کار رفته در صنعت خودروسازی در استان سمنان تولید می شود.

- ایسنا/سمنان رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان از این استان به عنوان قطب بزرگ تولید قطعات خودرو در کشور نام برد و گفت: 85 درصد قطعات به کار رفته در صنعت خودروسازی در استان سمنان تولید می شود.

علی تشنه دل 21تیرماه با اشاره به افزایش سرمایه گذاری ها در صنایع استان در چند سال اخیر اظهار کرد: در بازه زمانی هشت ساله اخیر 66 هزار میلیارد ریال فقط در بخش صنعت استان سرمایه گذاری شده است.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان با بیان اینکه توسعه و گسترش سرمایه گذاری در بخش های صنعتی یکی از اولویت های استان سمنان در سال های اخیر بوده است، اظهار کرد: در هشت سال گذشته فقط در بخش صنعت شاهد سرمایه گذاری 66 هزار میلیارد ریالی بوده ایم.

وی با بیان اینکه در بازه زمانی مذکور یک هزار و 521 پروانه بهره برداری صنعتی در سطح استان سمنان صادر شده است، افزود: خوشبختانه شمار پروانه های صادره و سرمایه گذاری های تحقق یافته در سطح استان رشد خوبی را داشته است.

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه بیش از 21 هزار شغل با این میزان سرمایه گذاری در بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 85 درصد قطعات به کار رفته در خودرو در استان سمنان

تولید 85 درصد قطعات به کار رفته در خودرو در استان سمنان