مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 06:502021-07-12فرهنگي

«راه روشن: مصاحبه تاریخ شفاهی با منصوره راعی» منتشر شد


کتاب «راه روش» با موضوع مصاحبه تاریخ شفاهی با منصوره راعی نویسنده و مترجم ادبیات کودک و نوجوان توسط پیمانه صالحی تالیف و به همت انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران منتشر شد.

- ، به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، کتاب راه روشن مصاحبه تاریخ شفاهی با منصوره راعی، از استادان، نویسندگان و مترجمان فرهنگ و ادبیات کودک و نوجوان، توسط انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران- معاونت پژوهش و منابع دیجیتال- چاپ و روانه بازار نشر شد.

راه روشن در چهارفصل و سه پیوست تنظیم شده است.

در فصل اول خانواده و تحصیلات راعی مورد بحث قرار گرفته و اطلاعات ارزشمندی از مزایا، مشکلات و شیوه مدیریت خانواده در دوره قاجار و پهلوی، خاطرات کودکی، تحصیلات ابتدایی، زندگی در بغداد و حضور مصاحبه شونده در مدرسه عالی ادبیات و زبان های خارجی ارائه شده است.

فصل دوم به زندگی حرفه ای این نویسنده و فعالیت او در آموزش و پرورش و مدارس تجربی می پردازد و خاطرات و دیدگاه های راعی درباره وضعیت مدیریت آموزش و پرورش در آن دوران مورد بررسی قرار گرفته است.

این فصل از کتاب برشی از تاریخ تحولات و تصمیم کلان مدیریت آموزشی کشور با تاکید بر طرح های کلان اجرایی طرح آموزشی ایران و مدارس تجربی را بیان می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«راه روشن: مصاحبه تاریخ شفاهی با منصوره راعی» منتشر شد

«راه روشن: مصاحبه تاریخ شفاهی با منصوره راعی» منتشر شد