مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 06:502021-07-12فرهنگي

پاسخ تماشاخانه ایرانشهر به مدیر پردیس تئاتر شهرزاد


در پی انتشار مصاحبه مدیر پردیس تئاتر شهرزاد در خبرگزاری مهر و اشاره او به فعال بودن مرکز تئاتر مولوی و تماشاخانه ایرانشهر در شرایط قرمز کرونایی، - مدیریت تماشاخانه ایرانشهر توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشیم ولی باتوجه به شرایط به وجود آمده و عدم حمایت وزارت ارشاد از تماشاخانه های خصوصی و گروه ها تصمیم به ادامه فعالیت گرفتیم.

این بخش از گفتگو با واکنش و توضیح مدیریت تماشاخانه ایرانشهر همراه شده است.

روابط عمومی این مجموعه تئاتری توضیحاتی را در خصوص صحبت های مدیر پردیس تئاتر شهرزاد ارائه داده که در ذیل آمده است: بسمه تعالی پیرو گفتگوی مدیر محترم تماشاخانه شهرزاد با خبرگزاری مهر و بیان اینکه: ادامه فعالیت تماشاخانه ایرانشهر در شرایط فعلی برای جلوگیری از هرگونه سوء تفاهم خوانندگان و مخاطبان گرامی لازم به توضیح است که کلیه فعالیت های تماشاخانه ایرانشهر در این ایام منحصراً به آثار حاضر در بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی بوده که آن نیز با هماهنگی مرکز هنرهای نمایشی و البته با حضور داروان جشنواره و معدودی از عوامل نمایش ها صورت پذیرفته است.

باید دید این شرایط دوگانه فعال بودن یا نبودن مشاغل در شرایط قرمز کرونایی و بیرون گود ایستادن دولت در این خصوص به چه سرانجام ختم خواهد شد؛ به طور حتم در این بین گروه ها و سالن های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ تماشاخانه ایرانشهر به مدیر پردیس تئاتر شهرزاد

پاسخ تماشاخانه ایرانشهر به مدیر پردیس تئاتر شهرزاد