مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 06:452021-07-12اقتصادي

توانمندسازی فعالان اقتصادی با آموزش قوانین و بخشنامه های جدید


رییس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: فعالان بخش خصوصی و اقتصادی با آموزش قوانین و بخشنامه های جدید، توانمند می شوند.

- ایسنا/زنجان رییس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: فعالان بخش خصوصی و اقتصادی با آموزش قوانین و بخشنامه های جدید، توانمند می شوند.

علی یگانه فرد ظهر امروز (21 تیرماه) در جمع خبرنگاران، از برگزاری وبینار تخصصی معادن و صنایع معدنی با موضوع بررسی آخرین قوانین، بخشنامه و دستورالعمل های معدنی در زنجان خبر داد و اظهار کرد: یکی از برنامه های با اولویت اتاق زنجان هر ساله به مبحث آموزش اختصاص داشته تا از آن طریق در راستای توانمندسازی فعالان اقتصادی و بخش خصوصی زنجان اهتمام داشته باشد.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی زنجان در بخش آموزش به عنوان اتاق برتر کشور در بین اتاق ها سراسر ایران شناخته می شود، افزود: در همین راستا با توجه به اختیارات و وظایف شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی، برگزاری وبینار تخصصی معادن و صنایع معدنی با موضوع بررسی آخرین قوانین، بخشنامه و دستورالعمل های معدنی تدارک دیده شده است.

این مسئول ادامه داد: بهره گیری از توان کارشناسی سازمان و دستگاه ها در طرح مسائل و مشکلات اقتصادی، ارائه آموزش های لازم در خصوص قوانین و مقررات جاری محیط کسب و کار برای فعالان اقتصادی و ارتقای مهارت های شغلی و کارآفرینی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی فعالان اقتصادی با آموزش قوانین و بخشنامه های جدید

توانمندسازی فعالان اقتصادی با آموزش قوانین و بخشنامه های جدید