مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 06:452021-07-12سياسي

دستگیری یکی از مدیران کل دستگاه های اجرایی اردبیل توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: به دلیل دریافت رشوه و ارتشاء، مدیرکل یکی از دستگاه های اجرایی و دو نفر از کارکنان شهرداری اردبیل توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) بازداشت شدند.

- دستگیری یکی از مدیران کل دستگاه های اجرایی اردبیل توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) ایسنا/اردبیل دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: به دلیل دریافت رشوه و ارتشاء، مدیرکل یکی از دستگاه های اجرایی و دو نفر از کارکنان شهرداری اردبیل توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) بازداشت شدند.

سیدعبدالله طباطبایی 21 تیر در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: به دلیل دریافت رشوه و ارتشاء، مدیرکل یکی از دستگاه های اجرایی و دو نفر از کارکنان شهرداری اردبیل بازداشت شدند.

به گفته دادستان اردبیل در این باره پیگیری ها و بررسی های لازم و دقیق انجام یافته و با اشرافیت کامل اطلاعاتی حکم قضایی برای این متهمان صادر شده است که هیچ کوتاهی و اغماضی در برخورد با متخلفان وجود نداشته و در هر منصب و مسئولیتی به سزای اعمالشان می رسند.

وی ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در دستگیری این افراد نقش ایفا کرده و بر اساس تأکیدات رییس قوه قضاییه هیچ تخلفی در هیچ منصب و پستی بدون جواب و امن باقی نمی ماند و خط قرمز دستگاه قضایی برخورد با فساد و اجرای قانون در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری یکی از مدیران کل دستگاه های اجرایی اردبیل توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)

دستگیری یکی از مدیران کل دستگاه های اجرایی اردبیل توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)