مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 06:152021-07-12سياسي

رییس جمهور منتخب از احزاب هم نظرخواهی کند/ روحانی با هیچ حزبی گفتگو نکرد


عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: سید ابراهیم رییسی از احزاب منتقد خود که می توانند برنامه اجرایی داشته باشند،بخواهد در سرفصل های مشخص نقطه نظرات مدیریتی خود را در اختیار دولت قرار دهند.

- محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره ارتباط و تماس از سوی رییس جمهور منتخب با برخی از افراد معتدل و اصلاح طلب و درخواست ارائه پیشنهاد از آنها، گفت: نفس این اقدام که بر اساس حرمت گذاری به دیدگاه افراد و نظرات متفاوت است، مثبت ارزیابی می شود.

وی افزود: البته تصور من این است که به صرف این تماس ها اثر چندانی به وجود نخواهد آمد.

اگر رییس جمهور منتخب مخاطب خود برای نظر سنجی و نظرخواهی را به جای افراد، احزاب سیاسی قرار می داد، اقدامی منطقی تر و موثرتر صورت می گرفت.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی اظهار کرد: طبعا حزبی که تشکیل شده و ادعای حضور برای کسب قدرت دارد، نسبت به افراد برنامه منسجم تری می تواند ارائه کند.

عطریانفر گفت: از این جهت توصیه من به سید ابراهیم رییسی این است که اولا به جای افراد، احزاب را مخاطب قرار دهد و ثانیا به جای تماس های تلفنی ساده از آنها دعوت کند و ضمن تشکیل یک تیم مشترک، مبانی خود را اعلام کرده تا احزاب در چارچوب این مبانی راهکارهای خود را ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور منتخب از احزاب هم نظرخواهی کند/ روحانی با هیچ حزبی گفتگو نکرد

رییس جمهور منتخب از احزاب هم نظرخواهی کند/ روحانی با هیچ حزبی گفتگو نکرد