مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 06:152021-07-12دانش

مصوبه شورای سنجش و پذیرش فقط توسط همان شورا قابل تجدیدنظر است


مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم با اشاره به مصوبه اخیر شورای سنجش و پذیرش گفت: مصوبه شورای سنجش و پذیرش فقط توسط همان شورا قابل تجدید نظر است.

- درباره اینکه آیا مصوبه ممنوعیت ادامه تحصیل در رشته های غیر مرتبط کارشناسی ارشد لغو شده است یا اینکه در حال بررسی بیشتر است گفت: مصوبه شورای سنجش و پذیرش فقط توسط همان شورا قابل تجدید نظر است.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: شورا نظر به اجرای مصوبه خود نداشته است بلکه اجرای آن را منوط به بررسی و مطالعه کارشناسی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، اخیرا شورای سنجش و پذیرش کشور درباره ممنوعیت ادامه تحصیل در رشته های غیر مرتبط کارشناسی ارشد مصوبه ای ارائه داد که با واکنش های انتقادی بسیاری از سوی مسئولان و داوطلبان روبرو شد و پس از آن وزارت علوم با صدور اطلاعیه ای از سوی مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی در این زمینه اعلام کرد: تصمیم گیری درباره تغییر در رشته های مرتبط برای داوطلبان ورود به دوره کارشناسی ارشد به انجام مطالعات و بررسی های بیشتر موکول شده است.

در بخشی از نامه محمدرضا آهنچیان آمده است؛ بر اساس مصوبه هفدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو ، آزمون کارشناسی ارشد به روال سال های گذشته انجام می شود و تصمیم گیری درباره تغییر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه شورای سنجش و پذیرش فقط توسط همان شورا قابل تجدیدنظر است

مصوبه شورای سنجش و پذیرش فقط توسط همان شورا قابل تجدیدنظر است