مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 06:002021-07-12اقتصادي

برگزاری وبینار تخصصی معادن در زنجان


رییس اتاق بازرگانی زنجان از برگزاری وبینار تخصصی معادن و صنایع معدنی با موضوع بررسی آخرین قوانین، بخشنامه ها و دستورالعمل های معدنی در زنجان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در زنجان، علی یگانه فرد رییس اتاق بازرگانی زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری وبینار تخصصی معادن و صنایع معدنی با موضوع بررسی آخرین قوانین، بخشنامه ها و دستورالعمل های معدنی در زنجان خبر داد و اظهار کرد: یکی از برنامه های با اولویت اتاق زنجان هرساله به مبحث آموزش اختصاص داشته تا از آن طریق در راستای توانمندسازی فعالان اقتصادی و بخش خصوصی زنجان اهتمام داشته باشد.

 رییس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه اتاق بازرگانی زنجان در بخش آموزش به عنوان اتاق برتر کشور در بین اتاق ها سراسر ایران شناخته می شود، اظهار کرد: در همین راستا با توجه به اختیارات و وظایف شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی، برگزاری وبینار تخصصی معادن و صنایع معدنی با موضوع بررسی آخرین قوانین، بخشنامه ها و دستورالعمل های معدنی تدارک دیده شده است.

یگانه فرد تصریح کرد: بهره گیری از توان کارشناسی سازمان ها و دستگاه ها در طرح مسائل و مشکلات اقتصادی، ارائه آموزش های لازم در مورد قوانین و مقررات جاری محیط کسب و کار برای فعالان اقتصادی و ارتقای مهارت های شغلی و کارآفرینی از اهداف بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری وبینار تخصصی معادن در زنجان

برگزاری وبینار تخصصی معادن در زنجان