مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 05:552021-07-12اقتصادي

51هزار و 230 واحد مسکن ملی و مسکن مهر به بهره برداری رسید


51 هزار و 230 واحد مسکن ملی و مسکن مهر امروز با حضور رییس جمهور افتتاح و به بهره برداری رسید.

- ، محمد اسلامی در آیین بهره برداری از طرح های ملی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه چند اقدام برای افزایش تولید مسکن در وزارت راه و شهرسازی انجام دادیم، گفت: در نخستین قدم تحصیل زمین کردیم و یکی از فقرهایی که داشتیم، عدم تحصیل زمین بود که به دلیل تلاقی دو قانون، زمین های حریم شهرها را به ما نمی دادند که توانستیم با اصلاح قانون، اراضی حبس شده خودمان را تحویل بگیریم.

وی ادامه داد: در مرحله دوم شناسایی جامعه هدف، مخاطب ما بود که با ثبت نام گسترده توانستیم خانوارهای بدون مسکن را طی پنج مرحله شناسایی کنیم و 2.

5 میلیون نفر ثبت نام کردند.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در حال حاضر 530 هزار واجد شرایط داریم که تاکنون 200 هزار نفر آنها آورده خود در طرح اقدام ملی مسکن را واریز کرده اند ضمن اینکه می دانیم در کدام شهر، کدام خانواده فاقد مسکن است و می توانیم بر اساس این اطلاعات برنامه ریزی کنیم.

اسلامی به گام سوم اقدامات وزارت راه و شهرسازی در بخش تولید مسکن اشاره و اظهار کرد: در قدم بعدی آیین نامه های دولت را اصلاح کردیم و با اخذ مصوبات هیئت دولت، شورای مسکن و شورای پول و اعتبار، به وام ساخت قدرت مناسب بدهیم؛ در دوره جنگ اقتصادی، قیمت مسکن دارای تحولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

51هزار و 230 واحد مسکن ملی و مسکن مهر به بهره برداری رسید

51هزار و 230 واحد مسکن ملی و مسکن مهر به بهره برداری رسید