مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 05:452021-07-12سياسي

اولویت های توسعه شهری در شفت کدامند؟


شهر شفت با تل انباری از چالش ها و کاستی ها در مدیریت شهری نیازمند اولویت بندی مشکلات و ناتمام ها برای رفع یکایک آن ها در جهت تأمین شهری توسعه یافته و درخور شهروندان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شفت، حمیدرضا دنیادیده خبرنگار و فعال رسانه گیلان در یادداشتی نوشت: یکی از اعضای منتخب شورای شهر شفت در اقدامی معقولانه و قابل تحسین از فعالان رسانه و خبرنگاران خواست تا برنامه های پیشنهادی کوتاه مدت، میان مدت و درازمدت شان را برای حل مشکلات شهر به تیمی که در حال پایش و بررسی مشکلات هست، با اولویت بندی ارائه کنند.

نگارنده در یادداشت زیر تلاش کرده تا وضعیت کلی از شهر شفت و قیاس آن با زیرساخت ها را تبیین و علاوه برشمردن نواقص، کاستی ها و چالش ها، در فرصتی بسیار کوتاه راهکاری هایی را به مجموعه شورای شهر منتخب شفت ارائه کند.

در این مجال، صرفاً نواقص و چالش ها جهت یادآوری منتخبان مردم در شورای ششم شهر شفت مرور می شود و این گزاره، دالی بر سیاه نمایی و خدای نکرده ناکارآمد جلوه دادن عملکرد منتخبان مردم در شورا و شهرداری پنجم این شهر نیست.

مستحضرید که شهر شفت مرکز شهرستان کمتر برخوردار و توسعه نیافته استان و به تبع آن در کشور بوده که معنایش به طورکلی فقدان امکانات فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و فناوری قابل قبول است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت های توسعه شهری در شفت کدامند؟

اولویت های توسعه شهری در شفت کدامند؟