مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 05:452021-07-12سياسي

چالش های دولت سیزدهم از نگاه یک فعال سیاسی


تعیین اولویت های کشور ، تشکیل دولتی منسجم و کارآمد ،حل مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور ، احیای سرمایه اجتماعی و برقراری ارتباطات بین المللی درست از چالشهای دولت سیزدهم خواهد بود.

- یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: تعیین اولویت های کشور ، تشکیل دولتی منسجم و کارآمد ،حل مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور ، احیای سرمایه اجتماعی و برقراری ارتباطات بین المللی درست از چالشهای دولت سیزدهم خواهد بود.

غلامرضا ظریفیان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه کشور با مسایل پیچده و انباشته بسیار زیادی مواجهه است اظهار کرد: رییس جمهور جدید باید خیلی سریع به مسایل کشور مسلط شود در غیر این صورت انواع پیشنهادها و اظهارنظرها و دیدگاه ها موجب سردرگمی جدی در فهم مسائل کشور و اولویت بندی آنها می شود این می تواند اولین چالش رییسی باشد.

وی ادامه داد: رییسی باید سریع به مسائل کشور مسلط شود و آنها را اولویت بندی کنند، زیرا مسائل حاد و جدی مثل کرونا داریم که آسیبهای جدی و تلفات زیادی داشته و به اعتماد عمومی به شدت آسیب زده است یکی از مهمترین اقدامات رییس جمهور بعدی باید این باشد که وزیر بهداشت کارآمدی انتخاب کند که توانایی جدی مدیریت داشته باشد،نه اینکه وزیری مطیع انتخاب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های دولت سیزدهم از نگاه یک فعال سیاسی

چالش های دولت سیزدهم از نگاه یک فعال سیاسی