مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 05:152021-07-12سياسي

ناامنی امروز افغانستان نتیجه حضور کشورهای استعمارگر در منطقه


جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به شرایط به وجود آمده در کشور افغانستان گفت: کشورهای استعمارگر به رهبری آمریکا با حضور نامشروع خود در منطقه این چنین وضعیت اسفناکی را تحمیل کرده اند.

- ، سردار قاسم رضایی در بازدید از مرزهای جنوب شرق کشور و پایانه مرزی میلک در تشریح وضعیت امنیتی مرزهای ایران اسلامی با کشور افغانستان، اظهار داشت: برابر گزارشات دریافتی و در بازدیدی که داشتیم، آرامش کامل در مناطق مرزی میهن اسلامی برقرار است و هیچ دغدغه ای در خصوص امنیت مرزهایمان نداریم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به زیرساخت های مناسبی که در سال های گذشته در مناطق مرزی جهت پاسداری و حراست از مرزهای ایران اسلامی به وجود آمده، افزود: مرزداران نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با هوشیاری تمام و با اشراف کامل در حال پاسداری و مراقبت از کیان میهن عزیزمان هستند و اجازه کوچکترین ناامنی در مناطق مرزی کشور را نمی دهند.

وی خاطرنشان کرد: نتیجه حضور نامشروع آمریکا در افغانستان چیزی جز خرابی و ناامنی نبوده و امروز مردم افغانستان نیازمند کمک های انسان دوستانه کشورهای جهان هستند و بهترین کمک به آنها این است که اجازه بدهند حکومتی مردمی و براساس خواست مردم شکل بگیرد و بیگانگان در امور داخلی این کشور دخالت نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناامنی امروز افغانستان نتیجه حضور کشورهای استعمارگر در منطقه

ناامنی امروز افغانستان نتیجه حضور کشورهای استعمارگر در منطقه