مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 04:352021-07-12اقتصادي

احتمال افزایش کیفیت و کمیت برنج در صومعه سرا


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان صومعه سرا گفت: با بارش بارانی که رخ داد، پیش بینی می شود امسال شاهد افزایش کیفیت و کمیت برنج در این شهرستان  باشیم.

- ایسنا/گیلان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان صومعه سرا گفت: با بارش بارانی که رخ داد، پیش بینی می شود امسال شاهد افزایش کیفیت و کمیت برنج در این شهرستان  باشیم.

احمد پادیاب در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه ظهور خوشه برنج در 30 درصد از شالیزارهای این شهرستان گزارش شده است، گفت: بارش باران مشکلات برنجکاران را حل کرد و دیگرنگرانی تنش آبی نداریم.

وی افزود: قبل از بارندگی نیز مشکلات تنش آبی شهرستان صومعه سرا کمتر از سال گذشته بود زیرا پروژه های عمرانی بسیار خوبی برای تامین آب زراعی شالیزارهای این شهرستان اجرایی کردیم.

پایاب ادامه داد: رعایت تقویم زراعی در مدیریت تنش آب بسیار موثر بود و امسال 75درصد کشاورزان صومعه سرایی در رعایت تقویم زراعی همکاری خوبی داشتند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان صومعه سرا خاطرنشان کرد: طبق شرایط جوی پیش آمده پیش بینی می شود امسال شاهد افزایش کیفیت و کمیت برنج شهرستان صومعه سرا باشیم و برنج بهتری نسبت به پارسال برداشت کنیم زیرا پارسال در اول مردادماه خسارت زیادی ناشی از بارندگی ها به برنجکاران وارد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال افزایش کیفیت و کمیت برنج در صومعه سرا

احتمال افزایش کیفیت و کمیت برنج در صومعه سرا