مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 04:352021-07-12اقتصادي

هزینه ناکارآمدی شهرداری قزوین چند صد میلیارد است؟


داستان بدهی شهرداری قزوین به بانک شهر داستان طویل و عریضی است که هر کس با نگاه خودش آن را بیان می کند، مبلغ دقیق آن در هاله ای از ابهام است و هرکسی با توجه به اسناد و مدارک خود این مبلغ را بیان می کند اما آنچه مسلم است این بدهی نتیجه بی تدبیری و ناکارآمدی .

- ایسنا/قزوین داستان بدهی شهرداری قزوین به بانک شهر داستان طویل و عریضی است که هر کس با نگاه خودش آن را بیان می کند، مبلغ دقیق آن در هاله ای از ابهام است و هرکسی با توجه به اسناد و مدارک خود این مبلغ را بیان می کند اما آنچه مسلم است این بدهی نتیجه بی تدبیری و ناکارآمدی مدیران شهری و شورای شهر در چند سال گذشته است.

این روزها با روی کار آمدن شورای ششم، مشکلات شهر و مدیریت شهری بیش از گذشته بیان می شود، مشکلاتی که از ابتدای شورای پنجم وعده حل آن را داده بودند اما در روزهای آخر شورای پنجم همچنان پابرجاست، بدهی شهرداری قزوین به بانک شهر یکی از مسائلی است که نظر بسیاری از کارشناسان را به خود جلب کرده است، بدهی که در دوره سوم شورای شهر 136 میلیارد تومان بوده و حالا این بدهی چند برابر گذشته به شورای ششم به ارث رسیده است.

داستان بدهی شهرداری به بانک شهر داستان طویل و عریضی است که هر کس با نگاه خودش آن را بیان می کند، مبلغ دقیق آن در هاله ای از ابهام است و هرکسی با توجه به اسناد و مدارک خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه ناکارآمدی شهرداری قزوین چند صد میلیارد است؟

هزینه ناکارآمدی شهرداری قزوین چند صد میلیارد است؟