مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 04:302021-07-12سياسي

کتاب خاطرات خانم فریده مصطفوی دختر امام خمینی(س) به چاپ دوم رسید


کتاب «گذر ایام» خاطرات دختر امام خمینی، توسط موسسه چاپ و نشر عروج منتشر شده است که در کلیه کتابفروشی های این موسسه قابل دسترسی است.

- چاپ دوم کتاب گذر ایّام شامل خاطرات خانم فریده مصطفوی دختر امام خمینی(س) توسط مؤسسه چاپ و نشر عروج منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، این کتاب که خاطرات دومین دختر امام خمینی(س) را از مراحل مختلف زندگی با تمرکز بر شخصیت رهبر کبیر انقلاب اسلامی روایت می کند، حاصل ده ها ساعت جلسه ی صمیمانه ایشان با خواهرزاده شان حجت الاسلام و المسلمین مسیح بروجردی است.

گذر ایام، شامل خاطرات دست اولی از خانواده امام و همسر ایشان، سبک زندگی، دوران مبارزه و تبعید، شهادت آیت الله حاج آقا مصطفی خمینی، ایام پیروزی انقلاب اسلامی و دوران رهبری امام خمینی(س) است که برای مورخان و مردم حاوی نکات جدیدی است.

کتاب گذر ایام توسط معاونت پژوهشی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی، گردآوری و در 276 صفحه توسط مؤسسه چاپ و نشر عروج منتشر شده است که در کلیه کتابفروشی های این مؤسسه قابل دسترسی است.

آدرس فروشگاه های انتشارات عروج جهت خرید حضوری مرکزی: خیابان انقلاب، روبروی دانشگاه تهران بین 12 فروردین و فخر رازی، پاساژ ظروفچی پلاک 1296 تلفن: 66493081 شماره 1: خیابان انقلاب، زیر پل حافظ، جنب فروشگاه برک تلفن: 66706833 همچنین آثار چاپ شده حضرت امام خمینی(س)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب خاطرات خانم فریده مصطفوی دختر امام خمینی(س) به چاپ دوم رسید

کتاب خاطرات خانم فریده مصطفوی دختر امام خمینی(س) به چاپ دوم رسید