مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 03:452021-07-12سياسي

7 طرح حوزه علوم زمین رونمایی شد


همزمان با افتتاح مرکز نوآوری علوم زمین از 7 طرح مرتبط با این حوزه رونمایی شد.

- همزمان با افتتاح مرکز نوآوری علوم زمین از 7 طرح مرتبط با این حوزه رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا همزمان با افتتاح مرکز نوآوری علوم زمین از سوی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی 7 طرح نوآورانه این حوزه رونمایی شد.

این طرح ها به این شرح است: دستگاه جز و مد سنج/ مجری طرح محمد بیات این دستگاه به منظور اندازه گیری و ثبت تغییرات سطح دریا (جزر و مد) و با هدف مطالعه، پایش و تهیه جداول پیش بینی و نیز کاربردهای متنوع در حوزه هیدروگرافی، پروژه های عمرانی ساحلی و فراساحلی برای اولین بار در ایران طراحی و ساخته شده است.

طراحی فیلتر زئولیتی برای کاهش آلاینده های خروجی از خودروها/سرپرست طرح ساحل شریفی با توجه به آلودگی بالای هوا در کشور و نیز چالش ها و تحریم ها در زمینه واردات کاتالیست مناسب خودرو و همچنین با توجه به منابع گسترده زئولیت در کشور امکان ساخت فیلترهای مناسب جاذب زئولیتی با کیفیت جذب مناسب، ساختار محکم و قیمت مناسب وجود دارد.

استفاده از زئولیت در افزایش بهره وری صنعت دام/سرپرست طرح مصلی بررسی امکان استفاده علمی و صنعتی انواع زئولیت ها به عنوان مکمل در خوراک دام و طیور به منظور افزایش سرعت رشد دام، بهبود سلامت و در نتیجه افزایش کیفیت محصول و در نهایت کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 طرح حوزه علوم زمین رونمایی شد

7 طرح حوزه علوم زمین رونمایی شد